Bahasa: EN | 中文 | BM |

Polisi Bayaran Balik

Jika anda tidak berpuas hati dengan pembelian, permintaan pemulangan dan bayaran balik produk/perkhidmatan hendaklah tertakluk kepada alasan yang sah dan munasabah yang diterima oleh kami. Sebelum meneruskan, sila hubungi khidmat pelanggan kami untuk penjelasan.

Perkhidmatan. Jika anda membatalkan janji temu perkhidmatan, anda akan dikenakan yuran yang tidak boleh dikembalikan atau yuran berkaitan perkhidmatan yang telah digunakan, sila hubungi jabatan yang berkenaan untuk penjelasan lanjut. Jika pemulangan anda memenuhi semua keperluan, kami akan mengembalikan sebarang bayaran tambahan yang dibayar oleh anda dalam masa 7 hari bekerja selepas mengesahkan pembatalan.


Produk. Kami tidak menerima pemulangan atau pertukaran melainkan:
  1. Jika produk yang dihantar dalam keadaan rosak atau cacat; atau
  2. Jika produk hampir tamat tempoh atau sudah tamat tempoh; atau
  3. Jika pesanan tidak dipenuhi iaitu kehabisan stok; atau
  4. Jika produk berbeza daripada pesanan yang dihantar.
Kelayakan untuk Bayaran Balik dan Pertukaran:
  1. Permintaan pemulangan mesti dibuat kepada kami dalam masa 3 hari bekerja dari tarikh pesanan diterima.
  2. Barang anda mesti tidak digunakan dan dalam keadaan yang sama seperti yang anda terima.
  3. Produk hendaklah dikembalikan dalam keadaan asalnya, kuantiti dan pembungkusan seperti yang mula-mula dihantar kepada pelanggan bersama-sama dengan bukti pembelian.
Setelah kami menerima barang anda, kami akan memeriksanya. Jika pemulangan anda diluluskan, kami akan memulakan bayaran balik kepada anda dalam masa 7 hari bekerja.

Jika syarat-syarat yang dinyatakan di atas tidak dipenuhi, kami berhak untuk tidak mengeluarkan bayaran balik.



Menghubungi kami

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, kebimbangan atau aduan mengenai dasar bayaran balik ini, kami menggalakkan anda menghubungi kami menggunakan e-mel hubungan. ibidan@gmail.com
Zaza (Malay only)
Christine (Chinese & English)